Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-19, 15:38   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God dagkrem med solfaktor?

Opprinnelig lagt inn av Linella, her.

Min erfaring er at om man skal litt opp i solfaktor blir de fort veldig fete og glinsende. Den jeg har nå er god, men er bare faktor 15 og skamdyr. Nå når våren kommer vil jeg over til noe mer høyere faktor. Henger meg derfor på her i håp om at noen har gode anbefalinger.


Dermalogica sin er veldig god. Har faktor 50. Men koster over 900. Jeg hadde håpet å finne en under 500.

jeg vet at dagkrem med solfaktor ikke er ike god som vanlig solkrem, men i hverdagen syns jeg det er greit å ha et lag med solfaktor uten å måtte tenke for mye på det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat