Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-20, 14:58   #191
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Jeg syns for eksempel det er interessant at fru Tybring-Gjedde har et erstatningskrav. Lavt, men dog. Jeg tenker at det må da si noe om hva DE tenker om skyldsspørsmålet, hun og mannen?

Og så syns jeg de der pakkene som har kommet etter siktelsen, med liksom "tilståelser" og "bevis" på at det er andre som står bak, som en bilnøkkel, for liksom å bevise at de har kunnet komme inn i bagasjerom og åpne bensinluken, ROPER "prøver å frifinne meg selv!". SÆRLIG siden de er postlagt mens hun var i USA, egentlig.


Og:
Elden sier:

Sitat:

Forsvaren viser også til at Bertheussens anmeldelse av teaterstykket «Ways of seeing» og argumenteter for at denne saken ikke burde vært henlagt.

– Forholdet som ble anmeldt er straffbart, det er det ikke tvil om, sier Elden.

Virkelig? Å filme inn i hagen fra gaten? Jeg syns det er UTIDIG, det gjør jeg, særlig i den konteksten som stykket er beskrevet som. Jeg forstår godt at hun reagerte, og syns egentlig den første kronikken hennes (som jeg tror hun har fått hjelp til å skrive) var et ryddig og greit partsinnlegg om det. Men straffbart?

Dette er ikke et veldig skjermet hus. Det ligger tett opp i en svært trafikkert hovedvei. Jeg står og ser inn ett av soveromsvinduene hver gang jeg venter på bussen, liksom.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat