Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-20, 17:55   #4
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker lest i 2020

Jeg blir med her ☺️

1. Maybe you should talk to Someone av Lori Gottlieb. (Ebok med audio)
Denne kommer på norsk 6.1, og jeg er spent på hva andre vil synes om den. For meg var den en fin miks av ren underholdning og lett, men effektiv, terapi.
2. Dear Girls av Ali Wong (Ebok) der stand up komikeren uten hemninger skriver til sine unge døtre. Med en nydelig overraskelse på slutten.
3. The power of vulnerability av Brené Browne. Anbefalt av legen min. En grei gjennomgang av Brownies kvalitative forskning rundt skam, og etterhvert utviklingen av denne forskningen, til kartlegging av hva som kjennetegner mennesker som lever helhjertet.
4.The city of girls av Elizabeth Gilbert. Nyeste boka fra Spis, elsk, lev forfatteren. Jeg er litt for dramatisk når jeg klager over at jeg led meg gjennom første halvdel. Men det var relativt kjedelig om en vskker, priviligert 19-åring som blir sendt fra en kjedelig upstate by til sin teaterprodusent-tante I New York rett før 2.verdenskrig. Her er hun ung og dum, og lever på kanten før den store skandalen bryter ut. Siste halvdel var bedre, men jeg vurderte å gi opp og måtte ta en lesepause underveis med
4. Full spredning av Nina Lykke. Ubehagelig og morsomt om å være middelaldrende kvinne. �� Litt nært i perioder, og jeg likte ikke slutten, men en deilig bok.


Sist redigert av Balanse : 05-01-20 kl 23:08.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat