Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-19, 10:07   #437
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Oh, her aner jeg rett og slett en inntjeningsmulighet..! Neste år sitter jeg klar når påmeldingen åpner, gjerne med maks antall browservindu oppe. For høystbydende. Eller er det ufint av meg som kristen å tjene penger på humanetikere i konfirmasjonskrise..?


Jeg syns du skal prøve. Ta det som et forskningsprosjekt.
Hvis menigheten din har innvendinger og mener det er ukristelig av deg, kan du jo si at du gjør det som en slags forkynnelsesprosjekt. HEF’erne får kjøpt plass på fullt kurs mot et lite beløp samt to kirkebesøk med åpent sinn, foreksempel.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv