Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-10, 14:48   #120
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kari Jaquessons siste utspill: "Man HAR ikke fedme, man ER feit"

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er jo sant det, at om hun fremstår som en som har peiling på overvekt (noe hun tydelig ikke gjør) så gir det dårlig signaleffekt til resten av befolkningen som slett ikke har så stor peiling på overvektsproblematikk. Det er jo et godt poeng.

Men som en av de som hun helt sikkert tenkte på, som ikke har noen god grunn til å ha noen kilo for mye så lurer jeg på:

Hva tenker dere som har credentials i orden om denne gruppen? Som bare på en måte glemmer av i hverdagen at man ikke skulle ta isporsjon nr 2 og som ikke går inn i skam eller noe, men sånn oops, der skjedde det igjen gitt. Og som heller stikker på kino med en venninne i stedet for å løpe en tur. Hva tenker dere som sånne? Er det bare å ta seg sammen for sånne? Har sånne som jeg grunn til å bli sår når det blir påpekt av vi er late og giddaslause, som Tjorven kaller det?

Jeg tenker at du ikke trenger å ta av deg en eneste kilo om du ikke føler noe behov for det, men at jeg liker deg så jeg håper du spiser noenlunde fornuftig og gymmer så hjerte og lunger greier noen år ekstra sånn at også kommende generasjoner kan knegge og si WWED.

Jeg syns igrunnen at alle skal lee litt på seg og få i seg nok næringsstoffer jeg. Fordi det er bra for dem.

  Svar med sitat