Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-20, 13:06   #57
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.911
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort? Konfirmasjon og bytte av rom

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det er ikke så enkelt. Noen synes det er veldig ubehagelig å få slike spørsmål uten å etterkomme dem.

Ja, det er kjempeubehagelig. Men det synes jeg faktisk voksenlivet er daglig. Man kan klare å si nei likevel. Jeg synes det må være lov å spørre. Mitt ubehag med å svare er min hodepine.

Det forundrer meg faktisk hver gang noen argumenterer med «Det er ikke så enkelt.» Når i alle dager har noen gang noe vært det?! Når har noen opplevd det sånn at man bare behøver å gjøre ting som er relativt enkelt?! Jeg tar aldri som utgangspunkt at noe er enkelt. Jeg synes ytterst lite er det.

#utblåsning

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat