Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-14, 19:18   #50
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plutselig skjønner jeg hvorfor folk har sånne fordommer mot NAV

Nav har jeg gitt opp for lenge siden, men fikk litt hakeslipp i dag når jeg hentet mer medisiner til unger på apoteket i dag. Det har nemlig kommet nye regler for litt over en uke siden sånn at en må betale mellomlegget på billig preparatet og den medisinen som står på resepten selv. Da sa jeg at da får jeg få erstattningspreparatet isteden da, men det kunne vi ikke få, for det hadde de ikke inne på apoteket. så da ble det over 300 kroner å betale da for noe vi bestandig har fått uten å betale noe for tidligere.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat