Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-23, 12:15   #31
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.645
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Mine foreldre feirer hjemme hos seg selv de to, det har de valgt selv. Vi treffer dem på formiddagen.
Det er de som har utfordringen med en på sykehjem som ikke forlater rommet (min bestemor)

Satser på at det er noen år til vi får slike problemer. Men når den tid kommer håper/tror jeg at jeg og min bror deler på å hente de(n) det gjelder hjem til oss. De feiret hos oss før, men etter at vi fikk yngste første juledag ble det litt mye, ettersom de også fast har alle barn og barnebarn og svigerbarn, og av og til en ekstra svigermor som er på julebesøk hos en av oss, til middag hos dem 26.12. Så å samles med barnebarna tre dager på rad ble litt mye så de valgte julaften for seg selv.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat