Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-22, 13:21   #350
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Jeg ser jeg framstår som en heftig forsvarer av VJ. Er ikke det. Synes bare det er en interessant sak og spennende å diskutere. Mest fordi jeg var så totalt overbevist om at VJ var skyldig i det han har sonet for og er overrasket over det som har kommer fram etter at saken ble tatt opp igjen. Jeg synes det er ille på så utrolig mange nivå at man ikke klarer å finne noe som helst som støtter at han er skyldig. Og enda mer over at man tvert i mot har funnet dna-spor fra Andersen på den andre jenta også. Den lenken med intervjuet med Ballo om dna leste jeg først i går, og det er virkelig ille om det som står der stemmer.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat