Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-19, 10:03   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva vet vi om ungdommenes språkbruk?

Man vet jo aldri hva som skjer når man ikke er der. Men Poden og de nærmeste vennene hans er snille nerder, såvidt jeg kan vurdere (både guttene og jentene). Jeg hører tidvis gjennom veggen at de banner høyt når de spiller sammen, men det er «akseptable»*banneord, slik jeg ser dem (altså ikke gay, hore, bitch, retard eller noe sånt, bare alminnelige (ofte ganske grove) norske og engelske banneord). Vi snakker en god del om denne typen holdninger og om å bidra til at folk skal føle seg velkomne og inkludert, og at det dermed ikke er ok med språkbruk som er nedsettende om spesifikke grupper. Han er veldig klar over disse tingene, og jeg tror de stedene han henger på nett og de folkene han hører på er bevisst på sånt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat