Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-17, 09:12   #108
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg fikk ikke, og er snurt. Tar de min stemme for gitt, lizzom?

Men jeg har fått melding fra både Bergen kommune og Fagforbundet om å stemme, og det synes jeg er helt greit. Selv om Fagforbundet implisitt ber meg om å stemme noe annet enn de som sitter i regjering nå, så kan det også tolkes som en helt ordinær oppfordring til å avlegge valglokalet et besøk. Og det er jo tross alt det viktigste.

(At jeg fikk mail fra Vaktsentralen til Bergen kommune derimot, var litt på kanten. Det burde aldri stått det som avsender. Jeg har dog valgt å tolke det som at de tester beredskapsrutinene før sykkel-vm, ettersom det er et varslingssystem som kan brukes til å varsle om så mangt ...)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat