Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-11, 23:35   #48
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tenker du over måten du parkerer bilen din på?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg prøver å parkere med snuten ut hvis det går. Vi ble en gang påkjørt på parkeringsplass av en som rygget ut.

Jeg lærte fordelen med å rygge inn, the hard way...

Jeg var på skolen og hentet en av barna, og parkeringen der innbød i grunn lite til å rygge inn, så jeg kjørte rett inn.

Så kommer jeg tilbake til bilen da, starter opp, ser bakover og til begge sider. Klart som dagen. Og så rygger jeg ut.

Jeg rygger vel en meter eller så, og så KRÆSJ...

Jeg skjønte ikke et kvidder. Det var jo ingen der. Men en tur ut av bilen viste meg at det definitivt var noen der... Jeg hadde kjørt rett i siden på en bil som kom inn fra den ene siden.

Han hadde nok kommet rullende på tvers bak de parkerte bilene, langt nok unna til at jeg ikke så han da jeg kikket, og nært nok til at han var mer enn nære da jeg rygget.

Det ble ikke en billig fornøyelse, for å si det sånn. Jeg greide jo å skade alt foran på bilen hans. Støtfanger, forskjerm, lykter, og panseret.

Etter det så tror jeg jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har kjørt en bil inn på parkering.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat