Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-08, 09:27   #55
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.652
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte og kaste fordi man er lei?

Her var da alle veldig PK.

For å svare på spørsmålet i overskriften: Nei, jeg bytter hverken sengetøy eller håndklær fordi jeg er lei det. Men jeg bytter det før det går hull i det av slitasje. Av det jeg startet med da jeg flyttet hjemmefra for 13 år siden er det veldig lite igjen. Jeg bytter håndklær og sengetøy fordi det ikke holder seg pent i for mange år. Jeg vil si det har en levetid på 5-7 år hos oss, avhengig av hvor mye det blir brukt selvsagt.

Er det så veldig mye verre enn å ikke bruke klær til det er hullete av slitasje?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat