Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-19, 12:33   #106
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.910
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøysenisse - Elf on a Shelf - tips og ideer

Jeg kan jo dele de nye idéene jeg har fått siden sist (noen stjålet fra en Facebook-side om dette). I går da vi stod opp satt han på kjøkkenbordet med en lapp hvor det stod "i'm back" på. I dag hadde den digre Halloween-edderkoppen vår fått tak i ham, krøpet opp i lysekronen i stua og surret alven inn i spindelvev.

Her er noe av det jeg har tenkt på:
- alven ligger med overkroppen begravet nedi sofaputene, på jakt etter et eller annet, og ved siden av ham ligger alt han har plukket ut derfra (noen mynter, Nerf-skudd, godtepapir, et sukkertøy o.l.)
- på gulvet ligger en knust julekule (en eller annen billig greie) og så sitter alven på en liten stol i skammekroken
- jeg lager en "dukke" av en voksengenser og -bukse som fylles med håndklær, den settes i sofaen og alven stappes nedi halsen slik at bare det lille hodet stikker ut, dukken holder fjernkontrollen og en bolle popcorn (så bilde av det på FB-siden, det så kult ut, hehe)
- alven har laget en slags orm av epler/klementiner e.l. Hodet har øyne, tunge og følehorn og alven rir på ormen mens han holder en stang med en bit brokkoli (eller annet) dinglende foran ormen
- alven sitter på vasken og har surret seg helt fast i tanntråd
- alven har tegnet morsomme ansikter på all frukten i fruktskålen
- i stua er det blåst opp mange ballonger, alven sitter i en av dem og i noen av de andre er det småsjokolader
- alven har bygget en snømann av tre doruller oppå hverandre, med øyne, nese og knapper og han stikker selv opp fra toppen
- alven leser eventyr for superheltfigurene
- alven har brukt hermetikkbokser for å lage et tårn fra gulvet og opp til kjøkkenbenken slik at han kan stjele pepperkaker
- alven har gjemt små julesjokolader rundt i huset, han sitter på kjøkkenbordet med én av dem og en lapp hvor det står "kan dere finne resten?"
- har skrevet ulike morsomme beskjeder på speilet på badet og sitter på vasken med en penn i hånden
- har klippet ut små nisseluer i papir og limt på alle hodene på bildene i trappa
- har spilt Scrabble med blanding av juleord og "stygge" ord
-

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat