Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-19, 12:40   #37
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.390
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrense på julegaver?

Jeg har ikke sluttet enda. Eldste tantebarnet er 19, og har sitt første år som student, og trenger derfor mer nå enn hun har gjort de siste årene. Nest eldste er 18. Begge disse har yngre brødre, på hhv 16 og 15. Jeg hadde ikke greid å kjøpe gave bare til guttene og ikke til storesøstrene deres. Jeg har ingen plan for når jeg skal slutte med å kjøpe gave til dem. Det må i tilfelle fases litt gradvis ut en god stund etter at alle har blitt voksne, så jeg slipper å kjøpe til noen, men ikke til alle, og slik at mine søsken samtidig kan slutte å kjøpe til mine barn (som er yngre enn deres). Det føles ikke naturlig på en lang stund enda i alle fall.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat