Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-19, 11:37   #31
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aldersgrense på julegaver?

Jeg gir til mine (to) nieser og nevøer. Vi har mye kontakt. De er voksne og får gaver - og det kommer jeg til å fortsette med.
Mannen har sånn ca noen hundre nieser og nevøer, som vi sjelden ser - der gir vi kun til de to som er barn fortsatt.

jeg synes forøvrig det er en uting når det bare er barn som får gaver til jul. I vår familie vasser barna i pakker, så jeg synes ikke nødvendigvis at det er barna som alltid skal prioriteres. Jeg synes det er hyggelig å feire jul når alle får noe, og ingen utsettes for regelrette pakkeras.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat