Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-23, 13:54   #34
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.651
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lesevegring: hva skal jeg lese nå?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Kjenner meg veldig godt igjen i å være ødelagt av all scrollingen. Og så er det jo så fint når man finner en bok man ikke klarer å legge fra seg!

Jeg har de siste årene likt godt Fugletribunalet og Gjestene av Agnes Ravatn, og Full spredning av Nina Lykke. Ravatn sine er ganske korte og lettleste, og man blir dratt inn fra første side.

Åherregud, jeg skrev feil, jeg har jo ikke lest Fugletribunalet ennå! :Panneklask: Den jeg likte spesielt godt av Ravatn sine var jo Dei sju dørene!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat