Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-17, 09:36   #17
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.802
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Innredning på vaskerom

Det er ganske enkelt å sette sammen sånne skap, og ikke mange deler. Ikea er generelt såpass gode på sånt at hvis man følger bruksanvisningen ( ) så kan de fleste klare det uten noen forkunnskaper. Jeg har ikke samme positive erfaring med andre (f.eks. et h... skap fra Jysk som jeg aldri fikk satt døra på, tynn finerdritt ).

Med en 9-åring som er sånn noenlunde samlet og motivert har du veldig god hjelp. Jeg kan gjøre sånt alene, men trenger da å støtte en vegg oppatt en stol, og sånt...

Det snekkervennen din kanskje kunne gjøre, er å justere dørene for deg etter at du har montert dem, slik at de sitter perfekt. Men prøv gjerne selv, først. Det er ikke veldig vanskelig. (man justerer noen skruer på beslaget så døren blir akkurat perfekt tilpasset).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat