Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-07, 17:52   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uføreforsikring

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Men poenget mitt er bare at forsikringselskapet selvfølgelig forholder seg til en erklæring om uførhet som har vart i to år, og når det ikke er oppfylt så har du heller ikke krav på penger. Jeg synes egentlig ikke det var så uklart. De to årene som du mener skulle telle har du vel kun vært sykemeldt?

Nå har jeg ikke papirene her, men nei, det var fra man ble sykemeldt. Jeg pleier å være god på å lese sånne papirer, så jeg kan egentlig ikke skjønne at jeg kan ha misforstått. Men poenget er uansett at man må vite hva man egentlig har i avtalen, for plutselig sitter man der.
Jeg kom meg forøvrig ut i jobb etter syv år så sånn sett var jeg ikke varig ufør. Men blakk, det ble jeg.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat