Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-22, 17:38   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.325
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krig i Europa i 2022?

Altså, på onsdag forsøkte jeg å muntre opp et par kollegaer med å referere til Historiepodden og deres referering til at pandemier historisk varer et par år, pluss minus litt. Og når de snakket om «men så kommer finanskrise og alt sånt», så fortsatte jeg med «men det er topp for oss, de fleste kriser er positive for vår bransje, brød og sirkus til folket og så videre - kanskje med unntak for krig», og så åpna jeg NRK og toppsaken var «større fare for krig i Europa enn på 30 år».

Så den oppmuntringa gikk litt så som så, kan man si.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat