Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-16, 18:06   #30
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsgave til barn man ikke kjenner personlig?

Vi hadde konfirmant i fjor, og han mottok en del konvolutter med tohundrelapper fra mennesker jeg aldri hadde tenkt å gi noe til hvis det var deres barn som ble konfirmert. Type, mannens kollega (som aldri har snakket med gutten), naboer vi ikke kjenner så godt, og som ikke har barn på samme alder som vår sønn etc. To av disse har konfirmant i år, og jeg må innrømme at den eneste grunnen til at jeg kommer til å gi noe til deres barn, er at de ga til vårt. Vi går jo ut i 0, liksom, ( ) men generelt sett synes jeg ikke folk trenger å gi gaver til mennesker de ikke kjenner. Rett og slett fordi de, uansett hvor mye de "slett ikke forventer å få noe igjen", skaper et press om nettopp dette.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat