Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-16, 15:01   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsgave til barn man ikke kjenner personlig?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Det er vanlig at de sendes ut en e-post med teksten "de som vil være med på gave ...", og hva de andre gjør vet jeg egentlig ikke, men som jeg sa innledningsvis så har de hengt sammen i alle år mens barna vokste opp mens jeg har kommet inn i gjengen etter at barna var så store at de ikke lenger var med på treff. Ergo kjenner de hverandres barn, mens jeg ikke gjør det, og likeledes kjenner ikke de mitt barn.

Det kan jo hende barna vet hvem du er for det da. Jeg har jo blant annet venninner som Hiawata ikke har møtt, men som jeg har omtalt når jeg f.eks. skal møte dem. Hadde nok aldri savnet en gave fra dem, men hadde selvsagt blitt glad om det kom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat