Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-16, 14:59   #22
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmasjonsgave til barn man ikke kjenner personlig?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Hvis det er vanlig at det samles inn til felles gave, og dette også vil gjelde dine egne barn når de når konfirmasjonsalder, tenker jeg at det er naturlig å gi en litt. Jeg og mine venn(inn)er gir ikke gaver til hverandres barn (selv ikke når vi og barna sees jevnlig) så her ville det føltes veldig merkelig, spesielt når man ikke har noe som helst forhold til barnet.

Det er vanlig at de sendes ut en e-post med teksten "de som vil være med på gave ...", og hva de andre gjør vet jeg egentlig ikke, men som jeg sa innledningsvis så har de hengt sammen i alle år mens barna vokste opp mens jeg har kommet inn i gjengen etter at barna var så store at de ikke lenger var med på treff. Ergo kjenner de hverandres barn, mens jeg ikke gjør det, og likeledes kjenner ikke de mitt barn.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat