Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-08, 14:14   #57
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krigshelter eller lovbrytere?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Nå har du vel kokt ned innleggene mine til å bety noe annet. Jeg har ingen problemer med å være med på det, selv om jeg synes det er malplassert å angripe Max Manus og denne filmen til inntekt for det synet. Det er en del som Fargo har skrevet som jeg har reagert på og som jeg har argumentert mot.

Jeg kan ikke se at Fargo går til angrep på Max Manus, han prøver derimot å gi et mer nyansert fokus på det som skjedde under krigen. Fargo fikk for noen tråder siden tyn for å ikke beherske sarkasme, ironi og forumets tone på en tilfredstillende måte. At han nå skriver krasst og direkte betyr bare at integreringen i forumet var vellykket, at han er inne i sjargongen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat