Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-23, 23:05   #105
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.056
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Studentflyttetråden!

Nå har ikke jeg student som skal flytte ennå. Men sniker i tråden likevel. Hva man trenger er jo veldig relativt. Om man flytter inn på møblert studenthybel, er det lite møbler man trenger feks. I kollektiv har man gjerne litt stasj hver. Men hva man trenger av kjøkkenutstyr har vel gjerne endret seg litt med årene. Jeg hadde type 5 tallerkner, 2 kopper og 5 kniver da jeg flyttet. Dørslag og verktøykasse hadde jeg ikke før jeg kom ut i jobb. 3 desilitermål har jeg såvidt nå. Noen av listene her er veldig omfattende. Jeg kommer til å innstille på litt lite utstyr og heller supplere etter behov.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat