Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-10, 21:46   #5
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal oss en god seng og madrass(madrasser)

Vi hadde 140-seng fra IKEA, og etter bare tre år synes jeg ikke den var videre god å ligge i lenger. Vi har akkurat byttet til 180 cm bred Jensen-kontinentalseng, og jeg kan jo ikke si hvordan den vil være over tid, men den virker bra. Jensen Nova Plus, tror jeg den heter, den er kjøpt på Skeidar. Jeg ville ikke valgt IKEA-seng igjen, til tross for at jeg er svoren IKEA-fan.

Vi hadde hatt god plass til seng på 200 x 200 cm på vårt soverom, og jeg angrer litt på at vi ikke valgte en slik. Pjotten sover i midten og alle har god plass foreløpig, men så var vi jo ikke så godt vant. Mannen sier at denne senga skal vi ha en stund, men det kan jo hende han ombestemmer seg om vi blir flere. Jeg hadde i alle fall kjøpt bredest mulig seng.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat