Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-06, 22:14   #24
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken varmmat serveres i barnehagen?

Hos oss er det også mye typer pasta, frityrtorsk, suppe etc, tilsvarende lettvint som skissert over her. Ostesmørbrød har de også ofte. Jeg er ikke så opptatt av det. For meg er ikke dette med varm mat noen stor kampsak, jeg synes godt de kunne hatt brød hver dag, men det er helt greit at de varierer litt. Jeg synes selvfølgelig det hadde vært topp med mer frisk mat og rene råvarer, også i barnehagen, men dette er ikke viktig for meg. Jeg ser begrensningene og signerer nok dem som mener at vi bør være litt fleksible her. S går i en liten familiebhg, og de har ikke kjøkkenassistent. Jeg vil heller at de skal bruke tid på å gjøre hyggelige ting med barna enn å lage mat. Det gjelder forøvrig meg selv også, selv om vi forsøker å være noe mer avanserte enn barnehagen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat