Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-19, 13:46   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.455
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: TV-serie å se sammen med fjortisen

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Kan ikke se ST hvis man er pysete, ass. Jeg elsker den, men fytti, som jeg skvetter!

Det kommer vel litt an på hva man er pysete på. En del jumpscares ja, og ekle monster, men ikke veldig eksplisitte drapsscener, blod og den slags. Jeg synes Chernobyl var verre, og den er ikke noe for 14-åringen min. Mer skremmende, fordi man vet at det skjedde (i alle fall noe tilsvarende) i virkeligheten.

Jeg og min fjortis storkoste oss med å se ST sammen (det vil si jeg og mannen så de to første sesongene sammen, så så jeg den om igjen sammen med henne, også så vi tredje sesong sammen). Alle vennene hennes har også sett serien, så da regner jeg nesten med at snuppa til Tjorven også har sett den allerede.

Vi har forresten kost oss med å se Friends. 14-åringen har sett den for første gang, og elsker den, og ser nå enkelte episoder på nytt. Jeg så den selvsagt da den gikk på tv på nittitallet, men humrer fortsatt en hel del, og synes det er greit å hvile øynene på når jeg ikke har noe bedre å se. Den største fordelen er vel at hun i det minste sitter sammen med meg, og at vi snakker om en hel del andre ting underveis, siden vi ikke trenger å følge med så nøye.

Ellers følger jeg med i tråden for tips, siden jeg er litt i samme situasjon.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat