Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-17, 13:33   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Og så må jeg dele en liten gladsak som jeg tror jeg har fortalt om før, som illustrerer hvor himla lett det er å få til noen små endringer, som kanskje igjen kan føre til store endringer.

Et år fikk firmaet mitt inn en bestilling på "kvinnelige vertinner til en rørleggermesse". I et anfall av bevisstløshet godtok administrasjonen den jobben, og jeg husker fortsatt hvor skitten jeg følte meg da jeg booket folk.

Året etter var det igjen rørleggermesse, og det ble bedt om kvinnelige vertinner igjen, men jeg svarte på den med "vi kan ikke booke etter kjønn, derimot kan vi selvfølgelig stille med verter av begge kjønn". Fikk til svar "du vet jo hva vi egentlig er ute etter her?", og svarte noe ala "ohyes, men det er som det er", og min kunde skulle da ta det med sin kunde, og hey presto, gjett hva som skjedde: Vi endte med en booking på "verter, uavhengig av kjønn, men fint om de har på seg noe rent og helt".

(At det ble booket bikinipromobabes gjennom et eller annet eventbyrå er så sin sak, da, men lell! Liten seier!)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat