Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-17, 18:12   #6
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg synes det er bra at dette er et tema det blir snakket mye om i våre dager, og at unge kvinner får kunnskap hva trakassering er og får et "språk" de kan bruke for å si fra på en ordentlig, og ikke minst tydelig ,måte når noen går over streken. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre og si (bortsett fra å "gli unna" og gjøre alt som sto i min makt for å unngå å være alene i samme rom som han) da jeg som tjueåring flere ganger i uken ble tatt på (grep rundt livet, klaspet på rompa, strøket over håret...) av min 40 år eldre mannlige sjef. Urk, grøsser litt fremdeles bare jeg skriver om det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat