Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-19, 12:24   #20
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ditt beste slanketips - ikke nødvendigvis sunt

For meg har det å jobbe med psyken vært det viktigste. Finne ut hva som trigger en og når man må være oppmerksom på hvordan man reagerer. F.eks. har folk en tendens til at dersom de har spist noe de ikke skulle spise, så spiser de enda mer drittmat den dagen fordi da er dagen uansett spolert. Selv om det logiske jo er å spise sunt resten av dagen slik at den sjokoladen ikke hadde noe å si.

Ellers syns jeg det er greit å kutte på de tingene som ikke gjør så stor forskjell og så heller unne meg det som betyr noe for meg i forhold til smak på måltidene. Når vi har taco spiser jeg ofte en lefse med fyll og så lager jeg en salat etterpå av de ulike ingrediensene. Når jeg har telt kalorier har jeg tenkt ukeskalorier slik at jeg har hatt mulighet til å "spare opp" litt dersom vi har blitt invitert bort eller skal noe spesielt i helgen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat