Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-18, 14:37   #68
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jamen de som skal begynne å lærekjøre nå, 16-åringer, er vel ikke i jobb på de neste 5-10 årene.

Pizzabud er jo en av de få jobbene som ungdom kan ha, så der er det mange 18 åringer.

Tror ikke det er så viktig med manuelt gir, men hvis man har anledning så tenker jeg at man øvelseskjører med det. Jeg ville dog ikke tatt det med i vurderingen hvis vi skulle kjøpt oss ny bil. Bilen skal nok vare lengre enn sjåføropplæringen for å si det slik. (Lett for meg å si, vi har manuelt gir, skal ikke ha ny bil og starter sikkert med øvelseskjøring nå på sommeren 2018)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat