Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-23, 15:11   #33
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.601
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær til konfirmant jente

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.



Med de utfordringene du har beskrevet tidligere hadde jeg vært tilbøyelig til å si at det er ikke sånn at man være stivpynta på sin egen konfirmasjonsdag heller, og er det en hettegenserdag så er det en hettegenserdag. Pri 1 hadde vært å forebygge stress, tror jeg.

Helt enig. Og jeg er vanligvis blant dem som mener at det er viktig at ungene lærer å kle seg etter anledningen, at man viser respekt gjennom hvordan man kler seg osv. Men i mange tilfeller er det mye viktigere å få lov til å mestre, å få være med på det andre er med på og å få være komfortabel med seg selv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat