Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-23, 09:53   #13
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gi meg dine keto og lavkarbo-oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Tunfisk i olje, majones, kokt egg delt i småbiter, rødløk, blandes som en salat, kan brukes på knekkebrød, spises som den er, legges i salatblad, eller ha sammen med salat.

Jeg lagde nettopp nesten det samme, bare at jeg hadde avokado-biter i stedet for egg. Ble veldig godt!

Ellers så synes jeg chiapudding er veldig godt. Greit å lage om kvelden og ta med seg på bussen til jobb. Blander da chiafrø med kokosmelk og av og til en fløteskvett, sammen med friske eller frosne bær. Og av og til litt sukkerfri søtning. Blir veldig godt og metter godt.

Dessert som minner veldig om riskrem: Kremfløte og cottage cheese, gjerne med litt hakkede mandler og kunstig søtning, og med hjemmelaget lavkarbosyltetøy. (Jeg lagde av blåbær i sommer.)

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat