Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-15, 20:55   #37
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.131
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "AP vil ha obligatorisk vaksinering"

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er mot (og er i og for seg mot bilbeltepåbud også, sånn prinsipielt - folk skal ha lov til å ta livet av seg selv pga egen idioti). Jeg syns det er et uforholdsmessig sterkt hjelpemiddel, tatt i betraktning at immuniteten stort sett er god. Jeg tror også oppmerksomheten dette har fått, og informasjonen som går ut, vil hjelpe.


Men jeg mener at man må finne seg i at man for eksempel vil måtte flytte skole eller klasse dersom man har et uvaksinert barn som kunne tatt vaksinen og det kommer/finnes et barn som ikke kan vaksineres.

Bilbeltepåbud er jo ikke bare for den som sitter i setet. Samfunnet sparer masse penger på at folk ikke dør og ikke blir verre skadet, samt traumer hos de rundt ulukken inkl offerets familie.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat