Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-12, 12:18   #2
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmasjonsmeny

Kjøttkaker er vel fint og veldig godt. Jeg håper mine tre jenter ønsker kjøttkaker. Det må jo være utrolig mye billigere og mindre arbeid med kjøttkaker enn med koldtbord?

Det er litt dumt å være så opphengt i konvensjoner at man ikke tør å følge sine egne preferanser. Jeg tenker også at konfirmasjon handler om å bli voksen og det handler noen ganger om å ta egne valg og tørre å stå for dem selv om omgivelsene kan undre seg litt.

På en annen side handler det også noen ganger om å bøye av for samfunnets krav om konformitet.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat