Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-16, 15:42   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Inviterte en haug gamle og nye venninner hjem på mat. Benyttet anledningen til å invitere noen venner fra gamle dager som jeg ikke har sett på altfor lenge, og syns det passet best i en uformell setting.

På 50-årsdagen har jeg veldig lyst til å ha uformell hagefest, og leie inn noen av de som selger mat-fra-vogn, så det blir litt skikkelig markedsstemning. Enten at folk kan gå og få hva de vil på min regning eller bonger, vet ikke riktig enda. Muligens en grillkokk. Lurer faktisk også på å leie inn korpset til å komme og dra noen låter, det hadde vært uvanlig, kjempegøy OG støttet korpset.

Flere fordeler med å feire midt på dagen, solen skinner, barnevennlig og moro og det går fint uten alkohol. Penger spart man kan bruke på gøy underholdning.

Å, det hørtes koselig ut

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat