Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-16, 11:12   #11
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan feiret du din 40-årsdag?

Eg har ikkje feira bursdag sidan eg var 13 år. Korkje familieselskap eller anna. Tanken på å ha sånne selskap er utenkelig. Å vere midtpunt er ein kjip tanke. Eg er ukomfortabel med tanken på å få gåver. Og hadde vel knapt klart å fylle eit prøverom med venner å feire samman med.

I familien feirar me jentungen sin bursdag, og den er så tett på min at me slår oss sammen. I realiteten er det sjølvsagt ho som blir feira. Det er berre ein veldig grei unnskyldning for å snike seg unna ei fjerde bursdagsfeiring i familien.

Mannen slo seg saman med tre kompisar og leigde lokale til sin 40-årsfeiring. Ved neste runde dag vurderer dei å reise utanlands.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat