Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-19, 11:54   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kvalitet på Hammershøi servise

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Vi skal ønske oss nytt kjøkkensefvise, både frokost og middag.

Jeg har allerede noen deler til Hammershøi i indigo og lurte på å samle på resten derfra også. Tenker å ha deler i både blått (indigo) og hvitt.

Men er det noen som kjenner til kvaliteten på serviset? Om det holder seg pent og tåler bruk?

Har Edme i dag, og det har vært helt fantastisk hva kvalitet angår. Har et servise fra Aida på hytta, og jeg tror faktisk serviser fra Ikea har bedre kvalitet enn det. Har ikke lyst til å gjøre et sånt bomkjøp igjen.

Er det Aida Passion du har på hytta? Jeg vurderer dette som nytt penservise, men når jeg søker på kvalitet, får jeg bare treff her på FP

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat