Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-19, 13:32   #279
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

- Alle er enige om at å gjøre A er verst, men jeg synes også at folk som gjør B er ille
- Du kan jo ikke skylde på folk som gjør C at drittsekkene gjør A!
- Eh, nå sa jeg jo B og ikke C. B er faktisk også temmelig teit, de burde heller gjøre D. Og det du kaller A er ikke det samme som det jeg kaller A!
- Det er helt utrolig at dere som gjør A skylder på oss som gjør C! Jeg vil alltid gjøre C, kommer aldri til å gjøre A, det er livsfarlig og har skyld i alt fælt i verden!
- Jeg synes alle som gjør A er teite.
- Jeg synes alle som gjør B er teite.
- Jeg synes at å gjøre A er nesten som å gjøre E, bare at det er helt urelatert.
- En gang gjorde jeg F, og da var det noen som gjorde G!


#helt uhildet versjon

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat