Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-19, 22:12   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man slippe å se bilder fra en bruker i en Snapchat-gruppe?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Gruppechat eller sånne grupper som er fleire personer som deler på å legge ut story?

Litt usikker på hva det heter. Det er en gruppe som har et navn og jeg vil ikke at appen skal vise at det har kommer noe nytt på Snapchat når vedkommende har lagt ut noe, men på alt annet.

Jeg ser at jeg kan blokkere personen, det kan være et alternativ, men føles litt drastisk, da ser jeg kanskje ikke om vedkommende skriver noe til meg?

Dere r ikke noe vondt med denne personen, bare så mye som jeg ikke interesserer meg i og det veldig mange ganger per dag. Det blir litt mye. Jeg vil ikke ha varslene.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat