Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-18, 13:38   #34
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det tenåringsguttene ønsker seg / får til jul?

Sekstenåringen var ganske fornøyd med å for en gangs skyld finne på noe å ønske seg; alle D&D-regelbøkene i én digital pakke. Litt dyrt, men jeg tenker han får dem til bursdagen (et par uker før jul) og så noe rimeligere til jul, eller omvendt. Han skal også få billett (sammen med oss) til en Leif Ove Andsnes-konsert som er uken etter bursdagen hans.

Jeg spurte om det var noen klær han kunne tenke seg, men det eneste han kom på, var en stor stabel av de samme svarte Dressmann-sokkene han bruker nå, for de begynner å bli slitt. Men jeg tror han kommer til å få en strikket ullgenser (fra farmor) og noen ulltrøyer, og kanskje en skjorte.

Ullpleddet han fikk til jul i fjor var forresten tidenes beste gave, sånn omtrent. Han har bodd i det siden. Det er et ganske tøft mønster i svart og rødt (ligner på en strikkegenser), og så er det mykt og varmt og veldig behagelig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat