Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-08, 22:09   #35
Tuddelu
I farta ...
 
Tuddelu sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 1.651
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skulle det vært diskutert alternative "premier" til vinnerne av fotokonken?

Jeg synes også det er litt pes å arrangere fotokonkurransene. Det er ikke pes å finne på tema og klippe inn reglene, men det er en del styr å fikse avstemming med visning av alle bildene. Det ikke mulig med flere enn 8 bilder i ett innlegg, så man må som regel ha flere innlegg for å få med seg alle bidragene. Og når det er flere enn 20 bidrag må man operere med flere runder med avstemminger, fordi det bare er mulig å opprette poll med opptil 20 alternativer. Jeg synes det er veldig kjekt å vise fram bildene mine og få dem vurdert opp mot andre bilder som omhandler samme tema, men jeg hadde gjerne sett at man slapp med heder og ære og ikke også måtte arrangere neste konkurranse, om man skulle stikke av med seieren.

Når det er sagt, har jeg vel ikke akkurat flust med gode forslag til hvordan det alternativt skal kunne løses Og dersom de fleste foretrekker å ha det som nå, får jo bare vi fortsette som før og så får hver og en avgjøre om man er villig til å ta "risikoen" det er for at man kan vinne eller ikke.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat