Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-08, 21:55   #30
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skulle det vært diskutert alternative "premier" til vinnerne av fotokonken?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Joda, du har rett. Jeg har sett usjarmerende barn, dog svært sjelden. Jeg ville nok lettere pirke på skarpheten på et bilde, enn graden av hvor sjarmerende et barn er. Min opplevelse er at mange av trådene i bildekritikkforaene brukes som vise-fram-barna-tråder, uten ønske om tilbakemelding på bildene. Da blir det gjerne så man gir tilbakemelding deretter.

Ja, jeg knegget godt for meg selv da jeg så en som ble komplimentert for at h*n alltid tok så fine bilder. De er omtrent alltid uskarpe.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat