Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-08, 21:38   #22
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skulle det vært diskutert alternative "premier" til vinnerne av fotokonken?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

At jeg synes det er et morsomt argument. Jeg tviler ikke på at det er sant. ...og jeg klarer fortsatt ikke opparbeide meg noen forståelse for at man skal måtte forandre på reglene fordi noen som tar bra bilder som vinner ofte synes det er pes å arrangere konkurranser. Da foreslår jeg at man dropper konken, og bare legger ut bildene som vanlige innlegg.

(pokker'n, glemte å quote igjen. Det er altså den derre "på vegne av flere" jeg synes er litt festlig. Jeg er sikkert miljøskadd fordi jeg har lest for mange leserinnlegg i lokalaviser.)


Når man legger inn bilder som vanlig innlegg får man som oftest alltid utelukkende positiv og tilbakemelding. Legger man ut i konken så får man et annet syn på det, rett og slett fordi man reelt ser hvor godt bildet er likt. Det synes jeg er en forskjell som for meg er viktig.

Men skit. Synes storparten at det er helt strålende å arrangere konker, så er det selvsagt helt greit. Jeg synes det er et svare strev og styr, på vegne av flere igjen! Og når det er sagt så synes jeg ikke akkurat at mine argumenter har vært de mest usaklige i denne tråden.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat