Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-19, 10:11   #28
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.399
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil med tre fulle bakseter, finnes det?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

En bil det ikke går an å ha takboks på, eller putte ski inni, og som koster en mill, er ganske ubrukelig i forhold til min spek, dessverre.

Det skjønner jeg godt. Jeg ville bare korrigere innlegget der det stod at det ikke var tre fullverdige bakseter i X.

Jeg tror også at det er lurt å tenke litt fremover som du skriver. Hvor ofte er det faktisk dere kjører langt med alle fem i bilen? Kanskje det er godt nok med to gode seter. Da har dere mye mer å velge mellom. Om dere en sjelden gang skal kjøre Norge rundt så kan det nok lønne seg å byttelåne/leie bil med noen akkurat da (ja, jeg vet, det sitter ofte langt inne).

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat