Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-11, 15:15   #15
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Mitt inntykk også, at "planleggingsdag" ikke handler om planlegging, men om avspasering.

Og ja - jeg er av dem som reagerer litt på det. Jeg forstår behovet for å avspasere altså, men må man gjøre det planlagt og felles og kalle det "planleggingsdag"?

Det er ikke slik at vi avspaserer annen overtid denne dagen. Det er slik at det f.eks er satt opp planleggingsdag fredag etter kristi himmelfartsdag og at vi også kunne tenkt oss langhelg for en gangs skyld. Da velger vi å jobbe inn denne dagen, slik at det vi ville planlagt denne fredagen velger vi å gjøre en annen dag. Det kan da ikke spille noen rolle for deg hvilken dag det gjøres på så lenge det blir gjort?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat