Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-18, 21:10   #56
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe "vanlig" mat du ikke liker?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Nå sitter jeg og spiser en kvarg med jordbær og vanilje, og jeg tenkte på denne tråden. Jeg liker virkelig ikke aspartam! Og hvorfor, HVORFOR, tilsettes denne dritten i nesten alt av kesam og skyr? Jeg elsker kesam, skyr, kvarg og sånt, og jeg kunne spist sånne produkter hele dagen. De må gjerne være sunne, for all del, men aspartam har virkelig ingenting å gjøre oppi maten min. Da er det bedre med littegrann sukker. Heldigvis finnes det fremdeles noen produkter tilsatt litt sukker. De er fremdeles sunne i mine øyne. Men det blir færre og færre. Nå finner jeg ikke kaffe og vanilje-skyren engang. Hva blir det neste? :skingrestemme:

Hør hør!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat