Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-23, 13:27   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.162
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2023

Jeg har slettet Instagram og Candy crush, og har store forventninger til meg selv for det nye året! Har gjort ferdig flere bøker påbegynt i juleferien:

1. Jente 1983. Varm, velskrevet og på en måte gjenkjennelig, selv om den ikke er det i det hele tatt. Beskriver godt hvor forvirrende livet og hukommelse og ungdommen er.
2. Eirik Raude, av Øystein Morten. Fantastisk interessant om en epoke, like mye som om en person. For både historie- og arktisk interesserte
3. Brent Jord av Asbjørn Jaklin. Veldig interessant om brenningen av Finnmark. Masse enkeltfortellinger, og nyansert og godt fortalt. (ikke helt ferdig, men skummer enkelte kapitler, så straks der)
4. De uverdige av Roy Jacobsen. Velskrevet og spennende. Og om et lokalmiljø jeg kjenner godt (Torshov), så man går liksom rundt i gatene selv, selv om det er fra en annen tid.


Nå trenger jeg noe lettbent og hyggelig, tror jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat