Tråd: Kaffe | Te?
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-19, 22:08   #86
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffe | Te?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.



Dere har Steam, har dere ikke? Jeg syns ikke den er KJEMPEgod, men god nok. Ekstremt dyr, da.

Kokko? Men de er kanskje så hipster at de frowner upon melk.

Coffeeberry?

Steam er helt ok. De har ganske gode wraps også. Men det er steindyrt og stappfullt. Stappfullt er generelt et problem i byen, det har økt noe voldsomt de siste årene.

Coffeberry er koselig! Ligger litt usjarmerende til, men skal visst flytte.

Kokko har jeg aldri hørt om.

Ellers har både Ostehuset og Renaa Xpress god mat, kanskje spesielt Ostehuset. Men det er alltid sykt med folk og enormt dyrt.

Bluebird liker jeg konseptet til, men kaffen har ikke imponert.

Sjå Inge kan du få billig av meg, men jeg er irritert av andre grunner enn kaffen.

I Fargegata er det muligens noe, men også alltid stappfullt og jeg føler at de fleste sitter med øl der.

Ellers har man Bacchus, som jeg synes er supersjarmerende, men slike steder er ikke alltid så gode på kaffe. Litt det samme som Kanelsnurren og Sjokoladepiken (som overhodet ikke kan sammenlignes med Bacchus!).

Helmer er det visst noe som heter, men det ser veldig hipt ut.

Jeg kommer på flere steder jo mer jeg ramser opp, så det finnes nok en del, men det er typisk umulig å få bord, og de har god mat, men sånn passe kaffe. Som for eksempel Matmagasinet, som ligger utenfor sentrum.

Det med kanel i kaffen har jeg aldri opplevd i Stavanger, derimot i Hønefoss og i Lyngdal, og begge gangene på bakeri.

Jeg kom på akkurat NÅ at jeg jo har en date på Espresso House i morgen... Det er forholdsvis nytt i byen, tror jeg, jeg må innrømme at jeg sjelden er i sentrum. Men jeg har testet den på Kvadrat, og jeg synes kaffen var god og de har noen herlige wraps med laks og egg. Gleder meg til i morgen!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat